sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Juhannuksen eväät


Ruoka on tärkeä juttu juhlapyhissä, sekä ihan jokapäiväisessä elämässäkin. Se " Hyvä ruoka, parempi mieli" -sanonta pitää minun kohdallani täysin kutinsa. Jos verensokeri laskee liian alas, olen mahdotonta seuraa. Juhannuksena olen herkutellut ihanilla salaateilla, maistuvilla uusilla perunoilla, loimulohella, lihapullilla sekä possun sisäfileellä. Nam! Tämän herkuttelun vastapainoksi on onneksi tullut hieman pyöräiltyäkin ja tänään paiskin tuntitolkulla pihapuuhia auringon helliessä täydeltä terältä. Vähän olen vilkuillut myös matkoja Liettuaan, Kaunas-nimiseen kaupunkiin. Kaunas on Liettuan entinen pääkaupunki. Vaikuttaa näkemisen arvoiselta paikalta ja hinnatkin ovat varsin edullisia. Hmm..

2 kommenttia:

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Juu kyllä, Liettuaankin olisi kiva mennä. Mulla on hirveä matkakuume ja meinaa hermostuttaa kun kesälomakohteemme ei ole vielä selvillä. Niin monta vaihtoehtoa.

Anonyymi kirjoitti...

Tosi edullisia oli nyt nämä suorat lennot Kaunakseen, eivät ole vissiin vielä "suuren yleisön suosiossa", kuten Riikan lennot alkavat olla. Ryanair on vasta toukokuusta saakka lentänyt Liettuaan. Onnea kesälomakohteen metsästykseen! Tsekkaa huviksesi tuo Kaunas =0)

t.Anki