sunnuntai 28. elokuuta 2011

Lisää virtaa!





Ihania perhosia oli tänään, loppukesän hellepäivänä piha tulvillaan. Taisin jo aiemmin mainita, että vähenevä valo on tuntunut mulla selkeästi kropassa ja mielessä. Aloitin d-vitamiinit jo toissa viikolla, aion suurentaa annosta vielä syksymmällä. Nyt otin rinnalle ekan kerran kokeiluun myös tuon Mivitotalin. Pelkkää hyvää olen siitä kuullut. Koko kulunut viikko meni enemmän ja vähemmän flunssan kourissa. Ensin kipuili kurkku, sitten tuli tukkoisuus ja nyt jäljellä vielä rintaa raastava yskä. Parempaan päin kuitenkin jo menossa! Selvästi tunnen tuon d-vitamiinin aloittamisen vaikutukset. Olo on jo paljon reippaampi. Nauratti tuo otsikko, tänään on ollut ihmeellinen virtapiikkipäivä, ja jos sitä virtaa olisi ollut yhtään enempää, olisin varmaan lähtenyt lentoon =0) Aamun aloitin saunan, kylpyhuoneen ja uunin pesulla. Lisäksi olen pyörälenkkeillyt, leiponut, pessyt pyykkiä, siivonnut komeroita, imuroinut, käynyt kaupassa ja mummolla ja vaikka mitä! Aurinkoakin ehdin ottamaan. Mulla on ollut hiljalleen menossa sellainen Koti kuntoon-projekti, eli tarkoituksena koluta kaappeja ja nurkkia ja hankkiutua eroon kaikesta turhasta. Vielä olen suuntaamassa lenkille anopin kanssa, sitten saunaa ja lepoa. Huomenna työmaalle, mutta tällä kertaa vain pariksi päiväksi. Sitten taas muutama vapaa.


Viikon liikunnat:

*ma kävelylenkki 1h

*ti työmatkapyöräilyt 1h 10min

*ke työmatkapyöräily 35min

*to työmatkapyöräily 35min

*pe aamusali 1h + työmatkapyöräily 1h 10min

*la pyörälenkki 1½h / 31km

*su pyörälenkki 50min + nurmen ajo 30min + kävelylenkki (tulossa) n.1h

Ei kommentteja: